O.N.S.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Lilly Riderikes za jun 30, 2012 11:35 pm

Lelie ridder Rik's dochter neemt nadat ze de zaken in haar partij op gang heeft gezet de gelegenheid te baat om eens een wandeling langs de verschillende partijgebouwen te maken. Zo komt ze ook bij Onderweg Naar Stabiliteit uit. O.N.S. heeft zijn kiezers belooft om deze ronde weer mee te doen. Hoe ver het daarmee staat, dat is waar Lilly benieuwd naar is, en dat is ook de reden waarom ze langs komt.

Als Lilly het partijgebouw van Onderweg naar Stabiliteit benaderd moet ze eerst haar naam aan de poortwacht geven. Deze meld haar aan bij heer Romerio die haar vriendelijk begroet en uitnodigt het gesprek aan te gaan. Daarom stelt Lilly haar eerste vraag:
Gegroet heer Romerio, klopt het dat ONS deze ronde weer mee doet met de verkiezingen? En zo ja, zou ik de lijsttrekker kunnen spreken?

Lilly Riderikes

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Romerio zo jul 01, 2012 2:14 am

Romerio werd vanuit de vergaderzaal naar de poort geroepen. Er zou een jongedame aan de poort staan die naar hem had gevraagd. De poortwachter was zo vriendelijk haar bij hem te melden. Hij begroet haar vriendelijk en nodigt haar uit het gesprek aan te gaan.
Dag Lilly! Zeg het eens hoe kan ik je helpen?

Hij knikte af en toe begrijpend als ze haar vraag stelt.
Gegroet heer Romerio, klopt het dat ONS deze ronde weer mee doet met de verkiezingen? En zo ja, zou ik de lijsttrekker kunnen spreken?

Even strijkt hij met zijn hand door zijn baard.
Natuurlijk kunt u een leider van de partij te spreken krijgen. Die zal u vertellen wat de plannen zijn. Wacht een momentje hier, dan zal ik iemand laten halen. Helaas kunt u momenteel niet naar binnen wegens de openheid binnen de partij. Ons werk houden we nog even voor onszelf zolang het nog niet af is.

Hij glimlachte even, want hij wist dat ze dat wel zou begrijpen.


OOC: Leuk dat je langskomt! Maar een zin als "Deze meld haar aan bij heer Romerio die haar vriendelijk begroet en uitnodigt het gesprek aan te gaan." is wat we in RP termen "god modding" noemen. Jij bepaalt daarmee voor een andere speler wat die doet. Namelijk jou op een bepaalde manier welkom heten en je direct vragen om los te branden met vragen. Misschien had Romerio wel iets heel anders in gedachten. Of waren we gesloten op dit moment, of, of, of... Je snapt dat de mogelijkheden eindeloos zijn en daarom moeten we niet voor elkaar gaan invullen wat de ander doet. Oke? Bedankt Smile
Romerio
Romerio

Aantal berichten : 713
Registratiedatum : 16-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Lilly Riderikes zo jul 01, 2012 5:36 am

Romerio streek na haar vraag even met zijn hand door zijn baard.
Natuurlijk kunt u een leider van de partij te spreken krijgen. Die zal u vertellen wat de plannen zijn. Wacht een momentje hier, dan zal ik iemand laten halen. Helaas kunt u momenteel niet naar binnen wegens de openheid binnen de partij. Ons werk houden we nog even voor onszelf zolang het nog niet af is.

Romerio glimlachte even, en ook Lilly's mond verbreedde zich een moment.


Natuurlijk heer, dat spreekt toch vanzelf. De partijleider is ook prima.

Lilly kijkt om zich heen in de ontvangsthal. Zal ze blijven staan of is er een plek waar ze kan gaan zitten?

Lilly Riderikes

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Elchan ma jul 02, 2012 8:19 am

Elchan komt aanlopen en hoort nog net de laatste zinnen.

Vrouwe Lilly, mag ik me voorstellen? Elchan de Mérode van Amerongen, zojuist tot lijsttrekker voor O.N.S. benoemd. Ik zou willen voorstellen om dit gesprek elders voort te zetten. U kunt me op dit adres vinden > vrouwe_elchan@live.nl
Elchan
Elchan

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 12-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Lilly Riderikes ma jul 02, 2012 10:08 am

Dat is goed vrouwe Elchan de Meróde van Amerongen. Het is goed als we dit gesprek op uw adres voortzetten, dan hebben we geen last van een eventuele voorbijganger. Ik zal kijken of ik het kan vinden. Hebt u voorkeur voor een dag en tijd?

Lilly Riderikes

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Elchan ma jul 02, 2012 3:43 pm

Ik heb geen voorkeur voor dag. Tijd? Meestal in de avonduren vanaf 19 uur, met uitzondering van vrijdag, dan ben ik pas laat aanwezig, en meestal dan heel beperkt.
Elchan
Elchan

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 12-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Lilly Riderikes ma jul 02, 2012 7:08 pm

Lilly loopt op het antwoord van vrouwe Elchan in haar hoofd haar agenda af.

Schikt het als ik woensdagavond dan even langskom?

Lilly Riderikes

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Elchan ma jul 02, 2012 8:42 pm

Dat schikt zeker, vrouwe Lilly. U bent van harte welkom. Thee staat klaar.
Elchan
Elchan

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 12-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Lilly Riderikes di jul 03, 2012 1:20 am

Dan zie ik u woensdagavond. Tot ziens

Lilly wacht even of de vrouwe nog wat te zeggen heeft en loopt dan het gebouw uit om bezig te gaan met haar andere werkzaamheden.

Lilly Riderikes

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen. Empty Re: Lijsttrekker HG komt een kijkje nemen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum